Μία μαγική βραδιά, γεμάτη επιτυχίες και λαμπερούς καλεσμένους χάρισε στο κοινό ο Κωνσταντίνος Αργυρός μέσα από τη συχνότητα Mega, παρουσιάζοντας ένα πρωτότυπο και άρτια δομημένο μουσικό πρόγραμμα, σε μία διαφορετική εκπομπή υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας, αντίστοιχη με διεθνείς παραγωγές.
Ο πιο επιτυχημένος καλλιτέχνης της γενιάς του και ένα από τα πιο λαμπερά πρόσωπα της ελληνικής μουσικής σκηνής ξεσήκωσε με τις επιτυχίες από την προσωπική του δισκογραφία, όπως τα κομμάτια του πλατινένιου album «Το Κάτι Παραπάνω», καθώς και τις ερμηνείες του σε τραγούδια που έχουμε αγαπήσει με τη φωνή του Δημήτρη Μητροπάνου, μεταξύ των οποίων τα τα «Θες», «Ρόζα», «Θάλασσες» και «Κάποιες Φορές».
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής μεταδόθηκε για πρώτη φορά τηλεοπτικά και το music video του νέου του τραγουδιού «Αθήνα Μου», που κυκλοφορεί από την Panik Platinum. Αμέσως μετά την προβολή του, το πρωτότυπο video ανέβηκε στις κορυφαίες τάσεις του YouTube, σηματοδοτώντας ακόμα μια επιτυχία του Κωνσταντίνου Αργυρού.
Παράλληλα, υποδέχθηκε στο στούντιο καταξιωμένους συναδέλφους του, με τους οποίους ένωσε τη φωνή του σε ανεπανάληπτα ντουέτα.
Με τη γνήσια λαϊκή φωνή της, η Νατάσσα Θεοδωρίδου ερμήνευσε μερικές από τις επιτυχίες της, καθώς και το ντουέτο της με τον Κωνσταντίνο Αργυρό «Λάθος Μου».
Ιδιαίτερη στιγμή ήταν και η σύμπραξη με τον Μπάμπη Στόκα. Οι δύο καλλιτέχνες βρέθηκαν σε ένα χώρο στα δυτικά προάστια της Αθήνας, στους Αγίους Αναργύρους, όπου ο Κωνσταντίνος Αργυρός ως νεαρός μαθητής θαύμαζε τους Πυξ Λαξ. Παράλληλα, ερμήνευσαν μαζί μερικά από τα θρυλικά τραγούδια του κορυφαίου ροκ συγκροτήματος, όπως τα «Μια Συνουσία Μυστική», «Λένε Για Μένα» και «Πούλα Με».
Το δικό της ξεχωριστό μουσικό στίγμα έβαλε η Ελένη Φουρέιρα. Η «εκρηκτική» performer παρουσίασε σε acoustic version τις επιτυχίες της «Fuego» και «YAYO» και έκανε ντουέτα με τον Κωνσταντίνο Αργυρό σε αγαπημένα τραγούδια, όπως τα «Χίλιες Σιωπές», «Ένα Βράδυ Που ‘Βρεχε», «Του Αγοριού Απέναντι» και «Ο Ωραίος Και Η Ωραία».
Το τηλεοπτικό κοινό έμεινε «Σπίτι Με Τον Αργυρό», με την τηλεθέαση να χτυπάει την πρωτιά στο νεανικό κοινό 18 – 34, φτάνοντας σε συνολικό ποσοστό το 18,3%, με μερίδιο που «άγγιξε» έως και το 28,9%. Παράλληλα, τα social media γέμισαν με αποσπάσματα και αποθεωτικά σχόλια για την εκπομπή, με το hashtag #SpitiMeTonArgiro να καταλαμβάνει το no1 στο trending list του ελληνικού Twitter.